آینه کنسول | قیمت آینه کنسول چوبی

فروش اینه و کنسول و کنسول چوبی و آینه کنسول سفید

آینه کنسول | قیمت آینه کنسول چوبی

فروش اینه و کنسول و کنسول چوبی و آینه کنسول سفید

بابک گالری فروشگاه کنسول و آینه مدرن, قیمت اینه کنسول چوبی, قیمت آینه کنسول چوبی, خرید کنسول, خرید آینه کنسول, فروش کنسول های کلاسیک چوبی و کنسول اسپرت مناسب انواع دکوراسیون داخلی لاکچری و سرویس چوب مناسب

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰
   کنسول و آینه چوبی پیرامید شاخه ای طرحی جدید و مدرن که در نوع خود تک و منحصر به فرد بوده و نظر هر بیننده ای را جلب  می کند زیرا شادابی و انرژی خاصی در این کار محسوس است .
 نام گذاری این محصول به دلیل شکل ظاهری آن است زیرا  کنسول پیرامید پایه شاخه ای سبکی جدید که نظم موجود در پایه های  آن , یاد آور ریشه های گیاه و پیرامید های گل مانند روی آن , نشانگر گل های یک گیاه زیبا و سبز است که نشاط و انرژی را به  هر بیننده ای منتقل می کند . و به دلیل رنگ پذیری شاد این محصول , می توان این اثر را یک گیاه چوبی قابل انتقال و رنگ نامید  که حتی می توان هر پیرامید آن را به رنگ دلخواه رنگ آمیزی و مزین کرد .
 این محصول با برند بابک قابل ثبت سفارش و ساخت است که در صورت نیاز مشتری رنگ و سایز و طرح کمد آن قابلیت تغییر و  اجرا دارد . 
 آینه ی این کار جدا می باشد که با همه ی اشکال همچون مربع , مستطیل , بیضی یا گرد می توان ست کرد و رنگ آن نیز قابل    هماهنگی با کنسول است .
  برای ارتباط با ما به سایت بابک گالری یا لینک تلگرام ما مراجعه نمایید .





  • ۹۶/۰۳/۰۷
  • بابک گالری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی